חלימה מרפאה – קורס בסיס בזום – (אונליין)​

מפגשים

10

משך מפגש

2 שעות

סוג קורס

בסיס

אונליין / פרונטלי

אונליין

ימים

שלישי | 20:45 - 22:45
קורס קרוב מתחיל ב - 30.04.2024

על הקורס

‘חלימה מרפאה’- כוחו המרפא של החלום: להחזיר את החלימה למקומה הטבעי בחיינו, כמחברת למקור, נושאת מרפא, הדרכה והתעוררות.אחת הסיבות העיקריות שבגללן אנו חולמים היא – ריפוי. ריפוי אישי שלוב בריפוי קולקטיבי, עתיק ובו זמנית- טרי, מההווה של חיינו. בקורס נעמיק בדרכים בהן הריפוי מתבטא במרחבי החלימה. על החלימה כמרחב תראפויטי, הניתן לנו באופן טבעי מהבריאה. הכנה פיזית, אנרגטית, מחשבתית ורוחנית לקראת עבודת ריפוי בחלימה.ריפוי מערכות היחסים שלנו עם עצמנו וכל קשרינו דרך החלימה המאפשרת גישה למארג החיים המאוחד. נבין את מלאכת החלימה עם “הרשת” המחברת את כל הקיים, ומה תפקידנו ואחריותנו כחולמים בהזנת הרשת. נסקור דוגמאות מהקליניקה ותהליכי ליווי מסעות חלום ונעבור תהליך אישי של למידה במרחב בטוח.

בין הנושאים הנלמדים בקורס:

– מבוא לחלימה – מהו חלום בראייה המערבית והמסורתית?
– הזמנת החלימה בחזרה אל חיינו – פינוי מרחב לחלימה במקצבי היומיום
– תרגול לפתיחת השער הראשון של החלימה
– הכנה והזנה מיטיבה לחלימה (הכנת הגופים)
– טוטמים בחלימה
– עבודה עם רשת קורי העכביש- מסע בין האישי לקולקטיבי
– שערים ומבוא בסיסי לחלימה צלולה
– הכוח התארפויטי שבחלום – מלאכת הריפוי העצמי, פוסט טראומה, סיוטים, התמודדות מול אתגרים וחלומות חוזרים
– שנת צהריים – במה היא שונה משנת הלילה ומה חשיבותה לתרגול החלימה?
– Tibetan Yogas Of Dream And Sleep
– 4 Gateways – ארבעת השערים. תרגולי חלימה טיבטיים
– הכרת מרחבי הבארדו ( המעברים)
– גמישות תודעתית ויצירתיות – Flexibility of the mind
– צמחי חלימה – מהם צמחי חלימה? מהיכן מגיעים? מאילו מסורות וריטואלים? וכיצד יכולים לסייע לנו בדרכנו?
– איך ניתן לעבוד עם צמחי החלימה במרחב החלום?
– שיתוף חלומות

בכל מפגש מוקדש זמן לשיתופים, שאלות ואינטגרציה של החומר הנלמד במעגל, וזמן ללמידה של נושא ספציפי. כך אנו זוכים ללמוד אחד\ת מהשני\ה, מחכמת המעגל.

ניפגש דרך אפליקציית ZOOM ( ניתן להתחבר דרך מחשב עם מצלמה ורמקול או דרך הנייד מכל מקום בעולם).

*טקסטים וחומר כתוב של הקורס ינתנו לנוחיותכם דרך מייל או דרך Whatsapp

לחצו להבטחת מקומכם בקורס

1650 שקלים כולל מע״מ

משתתפים מספרים

שאלות ותשובות

ישנם קורסים פרונטלים וישנם קורסים מקוונים.

לבחירתכם:
קורסים שנתיים לחלימה – כולם פרונטלים.
קורס צמחי מרפא – פרונטלי.
כל שאר הקורסים הם מקוונים.

לא, קורסי חלימה מרפאה הם קורסים שפותחים בעבורנו דרך רחבה להתבוננות על החיים ועל חלומותינו כאחד. הקורס מסייע בהחזרת החלימה למקומה הטבעי והמקודש בתודעה ובחיים שלנו.

כל משתתף לומד להכיר את מארג החלום, את שפת החלימה האישית והאוניברסלית, לומד לשאול את השאלות המכוונות, להיות בתשומת לב לחלומותיו ולתרגל את התרגולים התומכים למען בניית מערכת יחסים עמוקה בינו לבין החלומות שלו.

קורסי החלימה למתחילים מיועדים למי שטרם למד עמי חלימה. גם אם למדתם אצל מורים אחרים או שאתם כבר מתרגלים חלימה שנים, הרי שזו תחילת דרכנו המשותפת ביחד, ולכן בכל מקרה יש להתחיל מקורס הבסיס. הקורסים למתקדמים מיועדים לכל מי שלמד איתי לפחות קורס בסיס אחד.

כן, קורס צמחי מרפא הוא קורס פרונטלי, חוויתי, בדגש על היכרות ובניית מערכת יחסים הדדית עם צמחי המרפא. בקורס אנחנו פוגשים את הצמחים, יוצאים לסיורים ושעורים בטבע, ממוללים, כותשים, מבשלים ורוקחים בעצמנו מגוון של רפואות טבעיות מעשי ידינו.

בכדי להצטרף לקורס יש להרשם ולהסדיר תשלום מראש.

מכיוון שהקבוצות קטנות ואינטימיות, הרשמה משמעותה – תשלום ושמירת מקום בקבוצה.

חשוב מאוד שכל מי שנרשם לקורס נרשם בכוונה להשאר עד תום המסע.

במידה ומשתתף רוצה לעזוב לאחר שיעור אחד \ מספר שיעורים הוא רשאי לעזוב בכל עת – אך פשר הדבר שהוא ישלם דמי ביטול ולעתים את מחיר הקורס כולו. מומלץ מאוד להגיע לימים הפתוחים שלפני הקורסים, לקרוא באתר, לשמוע פודקאסט של המנחה, ולתאם שיחה אישית במידת הצורך בכדי לוודא שהקורס מתאים לך.

נוכחות בלייב בזמן השיעור היא עדיפה תמיד, ועם זאת – כל מפגשי הזום מוקלטים וזמינים לכם לצפייה חוזרת במידה ותרצו להשלים שיעור, או לחזור שנית על הקורס כולו.

שימו לב – כחודש לאחר סיום הקורס המפגשים נמחקים מאחסון הזום ולכן מומלץ להוריד אותם באופן עצמאי למחשב שלכם.  הקלטות השיעורים הן עבור משתתפי הקורס בלבד- אין להעביר הלאה הקלטות שיעורים.

כל הקורסים שאני מציעה מוגדרים כקורסי התפתחות אישית והעשרה, ואינם מעניקים שום הכשרה \ תעודה ואינם מהווים כל אסמכתא ללמד חלימה \ צמחי מרפא או הסמכה לטיפול בקליניקה.

הקורסים אינם מוגדרים כטיפול קבוצתי או כטיפול כלשהו.

צמחי חלימה נלמדים כחלק מהמסלולים השנתיים והמחייבים יותר, לאחר שניתן ידע בסיסי בהבנת מלאכת החלימה והכרת מסורות החלימה השונות. בקורס הבסיס (זום) ישנו שעור מבוא אחד בנושא צמחי חלימה, אך רק בקורסים המתקדמים ישנה למידה מעמיקה יותר בנושא. בנוסף ניתן להזמין סדנת מבוא לצמחי חלימה.

התשלום לקורסים מתבצע ע”י סליקת אשראי באתר או ע”י העברה בנקאית. חשבונית ירוקה נשלחת  למייל שלכם באופן אוטומטי עם השלמת התשלום.

כל הפרטים נמצאים בתיאור הקורסים. לחצו על הקורס בו אתם מעוניינים ותוכלו לראות את מיקום הקורס, ימים, שעות, מספר מפגשים ועלות.

בוודאי שכן.
תלמידים רבים מגיעים כשהם לא זוכרים את החלומות שלהם. כחלק מהקורס קורה מהלך טבעי של החזרת החלימה למקומה הטבעי בתודעה שלנו, והיכולת לזכור חלומות מתפתחת בהדרגה.
גם אם אתם לא זוכרים חלומות, אל דאגה, עצם המפגש השבועי העוסק בחלימה, מפגש עם עוד א\נשים אשר משתפים את חלומותיהם ותרגולי החלימה שחלקם מתבצעים גם בעירות מוחלטת,  מחזקים את המודעות שלכם ומעוררים אותה לרבדי החלום השונים. בתרבויות העתיקות החלימה מתרחשת 24 שעות ביממה ולכן תרגולים בזמן העירות לא פחות חשובים מתרגולי הלילה ולמעשה תומכים בהיזכרות.

מוזמנים ליצור קשר דרך המייל: mamaecura@gmail.com, דרך פנייה באתר זה – לחצו כאן, או דרך אייקון הWhatsapp שבאתר.

תפריט נגישות